להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


דף הבית >> פיתוח תוכנה >> פיתוח מערכות מידע
 

פיתוח מערכות מידע

חברתנו מתמחה במתן שירותי פיתוח מערכות מידע - פיתוח תוכנה בהזמנה ולפי דרישה. פיתחנו מערכות תוכנה רבות לעסקים וארגונים גדולים וקטנים.
פיתוח תוכנה בזמן קצר ובמחירים נוחים, ייעוץ טכנולוגי מתקדם.
 

פיתוח מערכות מידע - אפיון צרכי העסק

לפני שלב פיתוח תוכנה אנו נבצע שלב מקדים - אפיון צרכי העסק. מנתח מערכות מומחה מחברתנו בתחום פיתוח מערכות מידעיפגש עם הלקוח במשרדי הלקוח, ולאחר פגישה או מספר פגישות, תלוי במורכבות הפרוייקט, נגיש לאישור הלקוח מסמך איפיון המגדיר את הדרישות ממערכת התוכנה שתיבנה על ידנו. שלב זה הינו חשוב ביותר להצלחת הפרוייקט ולבניית מערכת תוכנה מוצלחת.
 

פיתוח מערכות מידע - ניתוח, תכנון וממשק משתמש

השלב הבא שנבצע לאחר הגדרת הדרישות וניתוח המערכת, שהיא כאמור השלב החשוב ביותר, יהיה שלב פיתוח תוכנה עצמה. פיתוח תוכנה ייעשה על סמך מסמך אפיון המערכת שהוכן בשלב הקודם, תוך כדי שינויים קלים המתבקשים תוך כדי העבודה בשטח. בניית ממשק משתמש ידידותי חשוב מאד גם הוא להצלחת פרוייקט פיתוח מערכות מידע. חשוב שהתוכנה שתיבנה תהיה קלה להפעלה, ידידותית למשתמש ושתפעולה לא יגרום לסירבול המערכת. מנסיוננו, יש להימנע מפיתוח תוכנה שתהיה מוצלחת מבחינת הגדרת הדרישות, אך מסורבלת ולא נוחה להפעלה למשתמש הסופי בתוכנה. הטמעת תוכנה ידידותית בעסק או בארגון הינה קלה, טבעית, מהירה והחשוב מכל - המשתמשים ישתמשו בה כי היא תקל על עבודתם ולא תכביד עליהם. ההתמקדות במשתמש הסופי במערכת וצורת עבודתו חשובה להצלחת פיתוח מערכות מידע ו-פתרונות תוכנה.
 

פיתוח מערכות מידע - הטמעה ותחזוקה שוטפת

השלב הבא שנבצע בפרוייקט פיתוח מערכות מידע הינו סיום פיתוח התוכנה ושלב ההטמעה. כאמור, הטמעת תוכנה שפותחה עם ממשק משתמש ידידותי וקל להפעלה, תוך התחשבות במשתמשים הסופיים במערכת, הינה הטמעה קלה ומהירה. מנסיוננו, תהליך ההסתגלות של המשתמש למערכת תוכנה שניבנתה בצורה ידידותית יהיה קצר. כך יוכל הלקוח שלנו להפיק במהירות את מלוא התועלת מהתוכנה החדשה שבנינו עבורו. 
 פיתוח מערכות מידע לפי דרישה, נסיון רב, רשימת ממליצים, מחירים נוחים, שרות מקצועי ומהיר
 צור קשר