להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


דף הבית >> בניית אתר תדמית
בניית אתר תדמית          
 

בניית אתר תדמית

בניית אתר תדמית החל מתקציב של 1,900 ש"ח !

חברתנו מתמחה במתן שירותי בניית אתר תדמית לחברות ועסקים. בניית אתר תדמית מוצלח לעסק שלך יכול להוות מקור הכנסה חשוב מאד לעסק בכך שיחשוף אותו ללקוחות פוטנציאליים רבים המחפשים את שירותיו. אנו מתמחים בביצוע מחקר מילות מפתח וניתוח אתרים מתחרים כדי להביא לעסק שלך מקסימום לקוחות חדשים. אתרי תדמית שאנו בונים מופיעים במקומות הראשונים בגוגל.
בניית אתר תדמית לעסק הוא מסוג האתרים הנפוצים ביותר ברשת האינטרנט. בעלי עסקים כיום אינם יכולים להרשות לעצמם לא להופיע ברשת האינטרנט, לפחות עם אתר תדמית בסיסי שיספק פרטים על העסק שלהם. קיימות מספר מטרות ל-בניית אתר תדמית, מטרות המשתנות לפי צרכי העסק ורצונותיו. האפשרות הבסיסית והזולה ביותר היא בניית אתר תדמית סטטי שאינו משתנה וכל מטרתו היא לספק פרטים על העסק ללקוחות החברה, מעין כרטיס ביקור. זהו האתר הזול ביותר ובנייתו פשוטה ומהירה. אפשרות מתקדמת יותר הינה בניית אתר תדמית דינמי, המשתנה ומתעדכן באופן שוטף על ידי בעל האתר. החסרון של אתר בניית אתר תדמית סטטי ודינמי הוא שאתרים אלה לא יביאו לקוחות חדשים ללא קידום האתר בגוגל. האפשרות השלישית והאפקטיבית ביותר הינה בניית אתר תדמית דינמי בתוספת קידום שוטף של האתר בגוגל. אתר כזה יביא לבעליו ערך מוסף של לקוחות חדשים שימצאו את העסק דרך רשת האינטרנט ויתקשרו אל בית העסק לרכוש את השרות שהעסק מציע.

בניית אתר תדמית סטטי - בתקציב נמוך
אנו מבצעים בניית אתר תדמית סטטי ללקוחות המעוניינים ב-בניית אתר תדמית זול ופשוט שישמש ככרטיס ביקור של העסק ברשת האינטרנט. אתר תדמית סטטי הוא אתר המתאר את העסק מבחינה שיווקית, מתאר את תחום פעילותו ומספק מידע על השרותים שהעסק מציע. אתר כזה יכלול גם דף יצירת קשר בו יוכלו לקוחות פוטנציאליים להשאיר את פרטיהם ליצירת קשר עם העסק. בניית אתר תדמית סטטי מתאימה למי שמעוניין ב-בניית אתר תדמית שתוכנו קבוע בתקציב.
ב-בניית אתר תדמית סטטי אנו מספקים לך:
- עיצוב גרפי של האתר
- אתר עד 10 עמודים עם תוכן קבוע
- עמוד דף הבית המתאר את העסק
- עמודים נוספים המתארים את פעילות העסק, מוצריו, לקוחותיו
- דף צור קשר כולל טופס להשארת פרטים
- תמיכה ותחזוקה שוטפת של האתר
- אפשרות שידרוג האתר בעתיד לאתר דינמי וקידומו בגוגל בתוספת מחיר
מחיר: החל מ-1,900 ש"ח.

בניית אתר תדמית דינמי
בניית אתר תדמית
דינמי מיועדת לעסקים המעוניינים  ב-בניית אתר תדמית שאת תכניו הם יעדכנו בעצמם באופן שוטף. במקרה כזה בעל העסק יכול להוסיף דפים לאתר או לעדכן אותם כרצונו ללא תלות בחברה שבנתה את האתר. באתר דינמי הלקוח מקבל מאיתנו, כתוספת לאתר, מערכת ניהול תוכן לניהול האתר שלו. מערכת ניהול תוכן שאנו מספקים הינה ידידותית למשתמש וקלה להפעלה. קיימת אפשרות שאנו ננהל את תוכן האתר עבור הלקוח אם רצונו בכך.

בניית אתר תדמית דינמי וקידומו בגוגל - שילוב מנצח !
חשיבות קידום אתר תדמית בגוגל הינה רבה ביותר. אתר תדמית לעסק שמקודם במילות המפתח המתאימות יכול ליצור עבור בעל העסק מקור הכנסה חשוב ביותר. חברתנו מתמחה ב-בניית אתרי תדמית מנצחים שמביאים תוצאות. אנחנו מבינים היטב את משמעות קידום האתר שלך עבורך ומשתמשים בכל הידע המקצועי והנסיון הטכנולוגי והשיווקי שלנו כדי להביא לך מקסימום תוצאות איכותיות המתאימות למטרותיך השיווקיות. אתרי תדמית שאנו בונים מופיעים במקומות הראשונים בגוגל !

 

התקשר לקבלת הצעה ל-בניית אתר תדמית בכל תקציב
03-7411850
 צור קשר