להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


דף הבית >> פיתוח תוכנה - דוגמאות >> תוכנה לניהול חוגים
 

תוכנה לניהול חוגים

מחפש תוכנה לניהול חוגים?
תוכנה לניהול חוגים שתעשה לכם סדר בחוגים !

חברתנו פיתחה תוכנה לניהול חוגים מקצועית גמישה ומתקדמת אשר נועדה לספק לך כלי חכם ומתקדם לניהול מערכת החוגים שלך. התוכנה נותנת מענה לכל המצבים שאתם נתקלים בהם ביום יום בניהול חוגים שונים.

תוכנה לניהול חוגים המתאימה למועדוני ספורט, קאנטרי, מתנס, חדרי כושר, מרכזים קהילתיים וכל מי שזקוק למערכת תוכנה חכמה לניהול החוגים שלו. התוכנה יכולה לסייע למעשה לכל גוף שהוא שעוסק בהפקה של חוגים לגילאים שונים, וצריך לבצע סדר בנתונים שלו. יתרה מזאת, גם אם אתם מנהלים של חוג בודד, תוכנה לניהול חוגים יכולה לסייע לכם רבות בניהול החוג שלכם בצורה יעילה, איכותית ומהירה יותר.
תוכנה לניהול חוגים - לעשות סדר בחוגים
אחרי שתרכשו תוכנה לניהול חוגים ותתקינו אותה, תוכלו לבצע פעולות מגוונות מאד על התוכנה. תוכלו לנהל רשימה של כל התלמידים שלכם, ולשמור עליהם מידע רלוונטי - גיל, מצב התקדמות אישי, מעקב אחר תשלומי התלמיד ועוד. לא רק זאת - בעזרת תוכנה לניהול חוגים תוכלו אף לשמור מידע על המדריכים של החוג שלכם ולעקוב אחרי ההתקדמות שלהם, כיצד הם עובדים עם תלמידי החוג, השכר שעליכם לשלם להם וכיוצא בזה. כך אפשר לנהל חוג בצורה נוחה יותר, שלא לדבר על ניהול מספר חוגים במקביל.

תוכנה לניהול חוגים ידידותית, חכמה, גמישה וקלה להפעלה והתקנה. תוכל להתחיל לעבוד עם התוכנה מיידית ולהפיק ממנה את מירב התועלת בזמן קצר ביותר.

תוכנה לניהול חוגים - מחירים נוחים במיוחד ואפשרות להתקנה ועבודה מיידית עם התוכנה !!

אנו בית תוכנה מומחה בפיתוח תוכנות. פיתחנו תוכנות עבור החברות והעסקים מהגדולים במשק הישראלי וכן עבור משרדי ממשלה רבים.
רשימת ממליצים תימסר לבקשתך.

 

תוכנה לניהול חוגים בהתאמה לעסק שלך

 
 
תוכנה לניהול חוגים 
תוכנה ידידותית מקצועית וחכמה
מותאמת במיוחד לדרישות שלך
התאמה אישית, נסיון רב
רשימת ממליצים, מחירים נוחים
 צור קשר